پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور رئیس پارک و فناوری خراسان در بازدید دانش آموزان بسیجی پایگاه‌های منطقه حر شهر مشهد از سرزمین علم و فناوری

در راستای تقویت ایمان و امید در نسل نوجوان صورت گرفت:

حضور رئیس پارک و فناوری خراسان در بازدید دانش آموزان بسیجی پایگاه‌های منطقه حر شهر مشهد از سرزمین علم و فناوری

- 1402/03/27

در راستای تقویت ایمان و امید در نسل نوجوان، دانش آموزان بسیجی پایگاه‌های منطقه حر شهر مشهد از سرزمین علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان در بازدید دانش‌آموزان بسیجی پایگاه‌های منطقه حر شهر مشهد تاکید کرد: دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری علم باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند که علم را به فناوری تبدیل کنند و با فراگیری مهارت، صرفا به اخذ مدارک تحصیلی اکتفا نکنند.  

میرزائی شهرابی نوجوانان را امید کشور دانست و افزود: باید از سنین نوجوانی با فناوری‌ها و دستاورد‌های محققان و فناوران آشنا شوید تا در مسیر انتخاب رشته و شغل آینده با نگاه جامع‌تر و ویژه‌تری عمل کنید. 

در ادامه این بازدید سیداحسان کشمیری و فاطمه باغبانی، کارشناسان پارک علم و فناوری خراسان همراه دانش‌آموزان بوده و در مورد رسالت ایجاد پارک‌های علم و فناوری و مفاهیم حوزه فناوری با ایشان گفتگو کرده و از محصولات فناور و دانش‌بنیان سرزمین علم و فناوری نوجوانان بازدید کردند.



دانلود پیوست خبر
مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.